Muscle and Science
Page 422 of 477 FirstFirst ... 322372412420421422423424432472 ... LastLast
Results 8,421 to 8,440 of 9539
  1. #8421
    M&S Veteran Samson's Avatar
    Join Date
    Jan 2018
    Posts
    3,384
    Rep Power
    102
    Quote Originally Posted by Mrs.Samson View Post
    I was just bragging on you and now you call me out! I am gonna go delete my sweetness!
    Too late. Gotta have a mod or admin to do it. Best part is you’re not denying that wind

  2. #8422
    Administrator jtip1810's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Location
    On a beach
    Posts
    14,674
    Rep Power
    10
    Lol...glad you guys are back!!



  3. #8423
    PSL Rep Pushtoday's Avatar
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    7,186
    Rep Power
    207
    Damn...what did I just walk in on???

    Nice work cuz.


    Pick Up Something Heavy

    http://puritysourcelabs.ru

  4. #8424
    Administrator jtip1810's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Location
    On a beach
    Posts
    14,674
    Rep Power
    10
    Quote Originally Posted by Pushtoday View Post
    Damn...what did I just walk in on???

    Nice work cuz.
    Lol...thanks fam

  5. #8425
    PSL Rep Pushtoday's Avatar
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    7,186
    Rep Power
    207
    Good morning cuz, enjoy the rest day.
    Rest and grow, rest and grow.


    Pick Up Something Heavy

    http://puritysourcelabs.ru

  6. #8426
    Administrator jtip1810's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Location
    On a beach
    Posts
    14,674
    Rep Power
    10
    Quote Originally Posted by Pushtoday View Post
    Good morning cuz, enjoy the rest day.
    Rest and grow, rest and grow.
    Much needed rest day to fam. I'm gonna watch this rocket launch in about an hr and then go to the meeting about the other gig I have on the line. 2 solid offers right now and you were totally right about the other one, I meet with them and they want you to take a step back to the very beginning like its a privilege to work there....told them no right away lol.

  7. #8427
    PSL Rep Pushtoday's Avatar
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    7,186
    Rep Power
    207
    Quote Originally Posted by jtip1810 View Post
    Much needed rest day to fam. I'm gonna watch this rocket launch in about an hr and then go to the meeting about the other gig I have on the line. 2 solid offers right now and you were totally right about the other one, I meet with them and they want you to take a step back to the very beginning like its a privilege to work there....told them no right away lol.
    Itís nice to have choices.



    Pick Up Something Heavy

    http://puritysourcelabs.ru

  8. #8428
    Administrator jtip1810's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Location
    On a beach
    Posts
    14,674
    Rep Power
    10
    Quote Originally Posted by Pushtoday View Post
    Itís nice to have choices.
    Yes sir, just got back from the other meeting and itís also mine if I want it.

  9. #8429
    Member Chowder's Avatar
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    3,200
    Rep Power
    116
    Afternoon man..man everyone wants you lol..nice to have options

  10. #8430
    Administrator jtip1810's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Location
    On a beach
    Posts
    14,674
    Rep Power
    10
    Quote Originally Posted by Chowder View Post
    Afternoon man..man everyone wants you lol..nice to have options
    I ainít done yet man lol. I have one more solid lead on a gig. Exploring what all it entails and how realistic the possibility is. Requires me to get a cert that takes a few weeks or so to acquire and itís out of the retail environment....hopeful itís all Iíve been told it is.

  11. #8431
    M&S Veteran Samson's Avatar
    Join Date
    Jan 2018
    Posts
    3,384
    Rep Power
    102
    That must me a nice feeling. I’m only wanted or needed when shit fucks up. Then, after I fix the world, I get asked “Now what all could you have done to prevent this?”!

  12. #8432
    Administrator jtip1810's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Location
    On a beach
    Posts
    14,674
    Rep Power
    10
    Quote Originally Posted by Samson View Post
    That must me a nice feeling. Iím only wanted or needed when shit fucks up. Then, after I fix the world, I get asked ďNow what all could you have done to prevent this?Ē!
    See your making me not wanna do back to work....As I just got home from a beach walk

  13. #8433
    M&S Veteran Wifey jtip1810's Avatar
    Join Date
    Oct 2016
    Location
    Somewhere over the Rainbow...
    Posts
    1,191
    Rep Power
    67
    #lovinglife





  14. #8434
    M&S Veteran Samson's Avatar
    Join Date
    Jan 2018
    Posts
    3,384
    Rep Power
    102
    Quote Originally Posted by jtip1810 View Post
    See your making me not wanna do back to work....As I just got home from a beach walk
    Quote Originally Posted by Wifey jtip1810 View Post
    #lovinglife

    Damn...just damn!

  15. #8435
    Member Chowder's Avatar
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    3,200
    Rep Power
    116
    Looks like somewhere I should be lol

  16. #8436
    PSL Rep Pushtoday's Avatar
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    7,186
    Rep Power
    207
    Good morning cuz.


    Pick Up Something Heavy

    http://puritysourcelabs.ru

  17. #8437
    Administrator jtip1810's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Location
    On a beach
    Posts
    14,674
    Rep Power
    10
    Quote Originally Posted by Chowder View Post
    Looks like somewhere I should be lol
    Man I just left my entire life behind to come here. I got not job and no regrets lol.

    Quote Originally Posted by Pushtoday View Post
    Good morning cuz.
    Morning fam, about to hit the gym.

  18. #8438
    Administrator jtip1810's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Location
    On a beach
    Posts
    14,674
    Rep Power
    10
    Gainz made...

    Training: Legs/Abs

    Legs:

    Leg extensions
    Hamstring curls
    Leg press
    Hamstring leg press
    Single leg press
    Single leg extensions
    Calf raises

    Abs: (4 round super set)

    Weighted sit ups
    Weighted crunch machine

    I'll get cardio in later when I walk the beach.

  19. #8439
    PSL Rep Pushtoday's Avatar
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    7,186
    Rep Power
    207
    Good work cuz. That should spark some growth!


    Pick Up Something Heavy

    http://puritysourcelabs.ru

  20. #8440
    PSL Rep Pushtoday's Avatar
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    7,186
    Rep Power
    207
    Good morning cuz.
    Iím hoping for a fast day at work and then a relaxing night.


    Pick Up Something Heavy

    http://puritysourcelabs.ru

Similar Threads

  1. Anyone here use JeFit to log their workouts and progress??
    By Manny1983 in forum Weight Training
    Replies: 3
    Last Post: 05-07-2012, 04:57 PM
  2. Z progress
    By chesty in forum Black Market Steroid Underground
    Replies: 22
    Last Post: 11-05-2011, 04:46 PM

Tags for this Thread

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •