Muscle and Science
Page 450 of 457 FirstFirst ... 350400440448449450451452 ... LastLast
Results 8,981 to 9,000 of 9127
  1. #8981
    Administrator jtip1810's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Location
    On a beach
    Posts
    14,363
    Rep Power
    10
    Quote Originally Posted by twisted View Post
    Enjoy tipster
    Man itís cold over here tonight...just hit 59* and Iím freezing lol. That cold front moved in on us for the next 2 days then back to mid 70ís



  2. #8982
    Super Moderator twisted's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Posts
    11,276
    Rep Power
    285
    Quote Originally Posted by jtip1810 View Post
    Man it’s cold over here tonight...just hit 59* and I’m freezing lol. That cold front moved in on us for the next 2 days then back to mid 70’s
    Dont front you know thats not cold ....stop faking the funk you know what cold is shit if anyone knows it would be you hahahaha....

  3. #8983
    PSL Rep Pushtoday's Avatar
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    6,758
    Rep Power
    197
    Good morning cuz.


    Pick Up Something Heavy

    http://puritysourcelabs.ru

  4. #8984
    Super Moderator twisted's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Posts
    11,276
    Rep Power
    285
    Morning tipster

  5. #8985
    Administrator jtip1810's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Location
    On a beach
    Posts
    14,363
    Rep Power
    10
    Quote Originally Posted by Pushtoday View Post
    Good morning cuz.
    Morning fam, the Grinchmas thing and Macy's parade at Universal was pretty cool. First time I've seen that stuff. Won't lie around 9:00 it was outright cold lol.
    Quote Originally Posted by twisted View Post
    Morning tipster
    What up big dawg? What's the plans for today?

  6. #8986
    PSL Rep Pushtoday's Avatar
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    6,758
    Rep Power
    197
    Good morning cuz.



    Pick Up Something Heavy

    http://puritysourcelabs.ru

  7. #8987
    Administrator jtip1810's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Location
    On a beach
    Posts
    14,363
    Rep Power
    10
    Quote Originally Posted by Pushtoday View Post
    Good morning cuz.
    LOL....man its gonna be a long Monday for sure fam. I have to take the wife over to Orlando for a root canal....ouch!!

  8. #8988
    M&S Veteran Samson's Avatar
    Join Date
    Jan 2018
    Posts
    2,887
    Rep Power
    87
    Cold front, huh? Guess youíll have to wear socks with your flip flops!

    Morning, brother.

  9. #8989
    Administrator jtip1810's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Location
    On a beach
    Posts
    14,363
    Rep Power
    10
    Quote Originally Posted by Samson View Post
    Cold front, huh? Guess youíll have to wear socks with your flip flops!

    Morning, brother.
    Lol...nah was a legit cold front that produced the coldest temps of the year 53* and it felt colder. I had on pants and a sweatshirt yesterday but today itís suppose to be 70ís again and Iím looking forward to it lol.



  10. #8990
    PSL Rep Pushtoday's Avatar
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    6,758
    Rep Power
    197
    Good morning cuz.


    Pick Up Something Heavy

    http://puritysourcelabs.ru

  11. #8991
    M&S Veteran Samson's Avatar
    Join Date
    Jan 2018
    Posts
    2,887
    Rep Power
    87
    Morning, bro. Howís wifey feeling?

  12. #8992
    Administrator jtip1810's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Location
    On a beach
    Posts
    14,363
    Rep Power
    10
    Quote Originally Posted by Pushtoday View Post
    Good morning cuz.
    Morning fam, this last few days of not working out was needed. The sourness in my area of surgery is much better!! Guess that means as usual I'm trying to overdo things lol.
    Quote Originally Posted by Samson View Post
    Morning, bro. How’s wifey feeling?
    Morning bro, she's doing ok...just a little sore.

  13. #8993
    PSL Rep Pushtoday's Avatar
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    6,758
    Rep Power
    197
    Good morning cuz.
    Happy Humpday!


    Pick Up Something Heavy

    http://puritysourcelabs.ru

  14. #8994
    Super Moderator twisted's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Posts
    11,276
    Rep Power
    285
    Morning brother

  15. #8995
    Administrator jtip1810's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Location
    On a beach
    Posts
    14,363
    Rep Power
    10
    Quote Originally Posted by Pushtoday View Post
    Good morning cuz.
    Happy Humpday!
    Morning fam, looks like another warm and sunny day here.
    Quote Originally Posted by twisted View Post
    Morning brother
    How you feeling bro?

  16. #8996
    PSL Rep Pushtoday's Avatar
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    6,758
    Rep Power
    197
    Good morning cuz.
    Enjoy the weekend in Miami!


    Pick Up Something Heavy

    http://puritysourcelabs.ru

  17. #8997
    M&S Veteran Samson's Avatar
    Join Date
    Jan 2018
    Posts
    2,887
    Rep Power
    87
    Morning, tipster. Miami sounds nice right about now.

  18. #8998
    Administrator jtip1810's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Location
    On a beach
    Posts
    14,363
    Rep Power
    10
    Quote Originally Posted by Pushtoday View Post
    Good morning cuz.
    Enjoy the weekend in Miami!
    Quote Originally Posted by Samson View Post
    Morning, tipster. Miami sounds nice right about now.

    Morning fellas, we are about to head out now. It's a chilly morning here...50* WTF I didn't move here for that lol. I've been told its been unusually cold here this year...go figure.

  19. #8999
    Super Moderator twisted's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Posts
    11,276
    Rep Power
    285
    Quote Originally Posted by jtip1810 View Post
    Morning fam, looks like another warm and sunny day here.

    How you feeling bro?
    Im feeling much better ..wow that shit took everything out of me hahaha

  20. #9000
    Administrator jtip1810's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Location
    On a beach
    Posts
    14,363
    Rep Power
    10
    Quote Originally Posted by twisted View Post
    Im feeling much better ..wow that shit took everything out of me hahaha
    Be careful man I thought I was better and did a little to much and was laid back up for days. The flu is a hard one to overcome completely.



Similar Threads

  1. Anyone here use JeFit to log their workouts and progress??
    By Manny1983 in forum Weight Training
    Replies: 3
    Last Post: 05-07-2012, 04:57 PM
  2. Z progress
    By chesty in forum Black Market Steroid Underground
    Replies: 22
    Last Post: 11-05-2011, 04:46 PM

Tags for this Thread

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •