Apex Peptides
Results 1 to 19 of 19
  1. #1
    Member ferrum's Avatar
    Join Date
    May 2017
    Posts
    34
    Rep Power
    20

    Gear websites *rant*

    Why, if you're a good source with a good customer base, would you ever think about building a website to sell your gear? This is the second source I've tried now that suddenly has me go to a website to order now. I will not be ordering gear off a website like I'm buying a fucking iPhone case. Whatever happened to emailing list in subject line e, source emails back current list with clear instructions and everything needed to order. I make the order, and I receive the order. Simple. I used a source around 2004 or 2005 for a while that didn't even have fancy fucking labels. The shit inside was labeled by the cap color, a drunk retarded gorrilla could figure it out. Best shit I ever used. Point is, why overcomplicate something and put yourself out in the open for no reason?

  2. #2
    M&S Veteran Chowder's Avatar
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    2,677
    Rep Power
    88
    Quote Originally Posted by ferrum View Post
    Why, if you're a good source with a good customer base, would you ever think about building a website to sell your gear? This is the second source I've tried now that suddenly has me go to a website to order now. I will not be ordering gear off a website like I'm buying a fucking iPhone case. Whatever happened to emailing list in subject line e, source emails back current list with clear instructions and everything needed to order. I make the order, and I receive the order. Simple. I used a source around 2004 or 2005 for a while that didn't even have fancy fucking labels. The shit inside was labeled by the cap color, a drunk retarded gorrilla could figure it out. Best shit I ever used. Point is, why overcomplicate something and put yourself out in the open for no reason?
    I kinda found that odd myself, I just placed my first order ever and it went through a website but I was assured all sources on here are on point.

  3. #3
    Administrator Achilles87's Avatar
    Join Date
    Aug 2015
    Posts
    4,332
    Rep Power
    10
    Because you have more guys that cry if they don't have fancey labels or if they don't have a website and won't order than you do guys that won't order off a website.

    It's really not that bad ordering off a website tho, I would say 85% of the time I order off a website. First time was about 10 years ago even then no real issue.

  4. #4
    Rep Fitraver's Avatar
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    11,911
    Rep Power
    275
    Quote Originally Posted by Achilles87 View Post
    Because you have more guys that cry if they don't have fancey labels or if they don't have a website and won't order than you do guys that won't order off a website.

    It's really not that bad ordering off a website tho, I would say 85% of the time I order off a website. First time was about 10 years ago even then no real issue.
    Agreed. It's mostly just for the people who complain and need it lol. Most will still do thru email if you want. I know bio does.
    CLICK THIS LINK http://www.pharmacomstore.ws to visit PharmaComStore, your one stop shop for bodybuilding supplies!!

  5. #5
    Member
    Join Date
    Jul 2017
    Posts
    66
    Rep Power
    19
    I kind of miss back in the day when open source posting was rare. Better quality back then.

    But hell, websites aren't anything remotely new. It's been common for a long time.

  6. #6
    Member ferrum's Avatar
    Join Date
    May 2017
    Posts
    34
    Rep Power
    20
    Me too. i used to call tren 'jail time' lol

  7. #7
    M&S Veteran
    Join Date
    Jul 2016
    Posts
    837
    Rep Power
    48
    Quote Originally Posted by ferrum View Post
    Me too. i used to call tren 'jail time' lol
    What is this in reference to?. It doesn't seem to have anything to do with your thread.

  8. #8
    Member ferrum's Avatar
    Join Date
    May 2017
    Posts
    34
    Rep Power
    20
    Quote Originally Posted by Kins View Post
    What is this in reference to?. It doesn't seem to have anything to do with your thread.
    The "better quality back then" post. I dont care how good someone nowadays says their tren is, its not even close to what it was 10 years ago....

  9. #9
    Member
    Join Date
    Mar 2018
    Location
    AOL Lab
    Posts
    489
    Rep Power
    21
    Quote Originally Posted by ferrum View Post
    The "better quality back then" post. I dont care how good someone nowadays says their tren is, its not even close to what it was 10 years ago....
    I take that challenge!

  10. #10
    M&S Veteran Disarm's Avatar
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    1,586
    Rep Power
    67
    Quote Originally Posted by AlphaOmega View Post
    I take that challenge!
    The tren challenge?

  11. #11
    M&S Veteran stonhous3535's Avatar
    Join Date
    Aug 2015
    Posts
    1,481
    Rep Power
    72
    Quote Originally Posted by Disarm View Post
    The tren challenge?
    Haha that's sounds legit

  12. #12
    M&S Veteran Disarm's Avatar
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    1,586
    Rep Power
    67
    Quote Originally Posted by stonhous3535 View Post
    Haha that's sounds legit
    Maybe we need to do this lol. A contest between labs

  13. #13
    M&S Veteran suraonyx's Avatar
    Join Date
    Aug 2015
    Posts
    1,803
    Rep Power
    82
    Best Tren I've ever used was by Swisher years ago and it was really dark like black coffee! True story! It was a blend of Tren E, Ace, and base! Kicked my ass. Circa 06-07ish

  14. #14
    Super Moderator twisted's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Posts
    10,451
    Rep Power
    255
    Quote Originally Posted by suraonyx View Post
    Best Tren I've ever used was by Swisher years ago and it was really dark like black coffee! True story! It was a blend of Tren E, Ace, and base! Kicked my ass. Circa 06-07ish
    Dude Im not sure if you remeber pharmalogic "bushmaster" ? That guys tren was fuckin wicked as fuck .....not over dosed / smooth ass fuck just down rite off the chain .....there were 2 guys over asf who ran tren at high doses , so those guys seen the reviews and decided to run it hahahaha ....1 guy was around and posting up to the point where he said god damn I gotta lower the dose .....then disappeared ....the 2nd guy went off the deep end .....true story ....hhahahahahaha

  15. #15
    M&S Veteran suraonyx's Avatar
    Join Date
    Aug 2015
    Posts
    1,803
    Rep Power
    82
    Quote Originally Posted by twisted View Post
    Dude Im not sure if you remeber pharmalogic "bushmaster" ? That guys tren was fuckin wicked as fuck .....not over dosed / smooth ass fuck just down rite off the chain .....there were 2 guys over asf who ran tren at high doses , so those guys seen the reviews and decided to run it hahahaha ....1 guy was around and posting up to the point where he said god damn I gotta lower the dose .....then disappeared ....the 2nd guy went off the deep end .....true story ....hhahahahahaha
    Yeah man I remember him. Everyone said he had some really good gear. Hes always talked about in the best labs discussion threads. Feds knew every drop box he was using cuz I know someone who had them show up and ask for a meeting. And that was right about the time I was going to get a few things. Didn't lol

  16. #16
    M&S Veteran Mick's Avatar
    Join Date
    Jan 2015
    Posts
    2,224
    Rep Power
    106
    Quote Originally Posted by suraonyx View Post
    Yeah man I remember him. Everyone said he had some really good gear. Hes always talked about in the best labs discussion threads. Feds knew every drop box he was using cuz I know someone who had them show up and ask for a meeting. And that was right about the time I was going to get a few things. Didn't lol
    Damn that's nuts man.... I only remember him sourcing for a few months, if I remember right he brought out the MCT full fledged.

    But to have people watch you and know your drops that quick is insane.

  17. #17
    Super Moderator twisted's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Posts
    10,451
    Rep Power
    255
    Quote Originally Posted by suraonyx View Post
    Yeah man I remember him. Everyone said he had some really good gear. Hes always talked about in the best labs discussion threads. Feds knew every drop box he was using cuz I know someone who had them show up and ask for a meeting. And that was right about the time I was going to get a few things. Didn't lol
    He did have some of the gear ....he did run into an test e issue (bein underdosed ).....but we got close for short period before his pinch ....dude was the most honest guy I ever ran into ....
    Quote Originally Posted by Mick View Post
    Damn that's nuts man.... I only remember him sourcing for a few months, if I remember right he brought out the MCT full fledged.

    But to have people watch you and know your drops that quick is insane.
    Yeah he sourced hgh for quite a while ...he then switched to gear and gh ....

  18. #18
    Member ferrum's Avatar
    Join Date
    May 2017
    Posts
    34
    Rep Power
    20
    Quote Originally Posted by AlphaOmega View Post
    I take that challenge!
    Trying you next, bro.

  19. #19
    Member
    Join Date
    Mar 2018
    Location
    AOL Lab
    Posts
    489
    Rep Power
    21
    Quote Originally Posted by ferrum View Post
    Trying you next, bro.
    Sounds good brother! We are here

Similar Threads

  1. Websites??
    By Mighty-Mouse in forum Mighty mutha fucc'n Mouse`s Video Forum
    Replies: 4
    Last Post: 02-10-2016, 11:41 PM
  2. Gear Up! Gear Heads What you running?
    By gh0st-shadows in forum "My Steroid Cycle" Forum
    Replies: 33
    Last Post: 11-08-2015, 08:23 AM
  3. Junk gear & good gear, alldaychemist.
    By JayT in forum Black Market Steroid Underground
    Replies: 15
    Last Post: 02-21-2012, 07:16 AM
  4. In your opinion how does UGL gear rate with gear bought overseas?
    By jollygreengiant in forum Anabolic Steroids and PED's
    Replies: 6
    Last Post: 07-03-2011, 03:12 PM

Tags for this Thread

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •