Apex Peptides
Page 6 of 9 FirstFirst ... 45678 ... LastLast
Results 101 to 120 of 173
  1. #101
    BANNED
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    6
    Rep Power
    0
    Quote Originally Posted by Nsane504 View Post
    Holy shit! He got banned bro? I thought we was all playing lol I guess I didn't realize shit was escalating.
    Quote Originally Posted by twisted View Post
    Dude I know you read my post! Be a man and speak up this question isnt goin away ...I dont wanna go in your sub and ask it ....yea Im talkin about pharmacom labs who doesnt sell pharmacoms gear!!
    Quote Originally Posted by Nsane504 View Post
    Yeah that took me by surprise he was a good dude.
    Definitely

    Sucks we have lost some great entertainers over the past few years. Really sucks.

  2. #102
    Member Nsane504's Avatar
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    378
    Rep Power
    54
    Quote Originally Posted by TIAFI View Post
    Definitely

    Sucks we have lost some great entertainers over the past few years. Really sucks.
    These new guys die once every couple of months shit is crazy! And Mac Miller I knew partied and shit but damn I never thought something like this would happen to him just goes to show overdosing doesn't discriminate. You could be strung out or just trying it once and the shit can snatch you away. Shits bad, real bad!


  3. #103
    BANNED
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    6
    Rep Power
    0
    Quote Originally Posted by Nsane504 View Post
    These new guys die once every couple of months shit is crazy! And Mac Miller I knew partied and shit but damn I never thought something like this would happen to him just goes to show overdosing doesn't discriminate. You could be strung out or just trying it once and the shit can snatch you away. Shits bad, real bad!
    Have you lost anyone close to you because of this? All I remember is losing friends and being shocked because it's so fast and so unpredictable that I just never knew what to say at their funeral

  4. #104
    Super Moderator twisted's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Posts
    11,147
    Rep Power
    276
    Quote Originally Posted by TIAFI View Post
    I was messing around because I haven't ever caused an issue. Also so twisted extended the ban when it was supposed to be lifted tomorrow.

    I wasn't mad at all, I was laughing saying everything because in a rap diss that's what happens lol. We all roast each other in good fun

    So, twisted, if you want to handle this as I have been more than an upstanding member

    Email me

    [email protected]

    This is old, and to be honest, no I didn't see your post at all because my life isn't this board 24/7. I check it once or twice a day if that. So you should of pmed me. Email me and we can talk since you didn't let me explain who I meant it to or whom I meant it to be directed or even how.

    Disarm
    Your back ....your comment was a low blow and uncool ....but its behind us now

  5. #105
    M&S Veteran Disarm's Avatar
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    1,594
    Rep Power
    74
    Quote Originally Posted by twisted View Post
    Your back ....your comment was a low blow and uncool ....but its behind us now
    Appreciate it. I'm sorry if it upset you. I'll say that publicly

    The one thing I forgot is you and I haven't talked that much so you don't know my humor with these topics, but for those that know me, if I wanted to say you're an idiot, I would of just put it.

    I was actually waiting for you or someone to drop some lines and start a post rap battle lol. Just didn't happen and words are left to be perceived by the person who reads them. It could have been taken many ways. I don't blame you for taking it the way you did.

  6. #106
    M&S Veteran Berserker's Avatar
    Join Date
    Jun 2018
    Posts
    1,412
    Rep Power
    46
    Welcome back Disarm.

  7. #107
    M&S Veteran Disarm's Avatar
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    1,594
    Rep Power
    74
    Quote Originally Posted by Berserker View Post
    Welcome back Disarm.
    Does that come with a hug and shot of tequila?

    Thanks

  8. #108
    M&S Veteran Berserker's Avatar
    Join Date
    Jun 2018
    Posts
    1,412
    Rep Power
    46
    Quote Originally Posted by Disarm View Post
    Does that come with a hug and shot of tequila?

    Thanks
    You can have all the hugs and tequila you want if you're buyin

  9. #109
    Super Moderator twisted's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Posts
    11,147
    Rep Power
    276
    Quote Originally Posted by Disarm View Post
    Appreciate it. I'm sorry if it upset you. I'll say that publicly

    The one thing I forgot is you and I haven't talked that much so you don't know my humor with these topics, but for those that know me, if I wanted to say you're an idiot, I would of just put it.

    I was actually waiting for you or someone to drop some lines and start a post rap battle lol. Just didn't happen and words are left to be perceived by the person who reads them. It could have been taken many ways. I don't blame you for taking it the way you did.
    Welcome back

  10. #110
    M&S Veteran Disarm's Avatar
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    1,594
    Rep Power
    74
    Quote Originally Posted by Berserker View Post
    You can have all the hugs and tequila you want if you're buyin
    Deal haha

  11. #111
    M&S Veteran BigBusiness's Avatar
    Join Date
    Mar 2016
    Posts
    1,819
    Rep Power
    82
    Quote Originally Posted by Disarm View Post
    Deal haha
    Welcome back bro

  12. #112
    M&S Veteran Disarm's Avatar
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    1,594
    Rep Power
    74
    Quote Originally Posted by BigBusiness View Post
    Welcome back bro
    I know you missed me the most ha

  13. #113
    Administrator jtip1810's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Posts
    13,330
    Rep Power
    10
    Welcome back brother

  14. #114
    M&S Veteran BigBusiness's Avatar
    Join Date
    Mar 2016
    Posts
    1,819
    Rep Power
    82
    Quote Originally Posted by Disarm View Post
    I know you missed me the most ha
    You of all should know I have a soft spot for Pharmacom....lol

  15. #115
    M&S Veteran
    Join Date
    Jul 2018
    Posts
    471
    Rep Power
    22
    Ems response-Headshot..

    https://youtu.be/FxQTY-W6GIo

  16. #116
    M&S Veteran Berserker's Avatar
    Join Date
    Jun 2018
    Posts
    1,412
    Rep Power
    46
    Ehh, I dont know. It's kind of weak. Not the lyrics or the dis but just in comparison to his usual hard type of rapping.

  17. #117
    M&S Veteran Berserker's Avatar
    Join Date
    Jun 2018
    Posts
    1,412
    Rep Power
    46
    He's more just like give me a beat and I'm gonna destroy this kid. But I didnt feel the aggression that Em usually has. He did take MGKs entire dis track and just burn it though. He hit every thing that MGK tried to use on him and just flipped it. I might not like Em too much these days but no one battles like Em does

  18. #118
    Super Moderator twisted's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Posts
    11,147
    Rep Power
    276
    Im stayin out of this one lmfao ......no comment

  19. #119
    Member Nsane504's Avatar
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    378
    Rep Power
    54
    Idk he said some funny shit but I didn't get that OHSHIT! Feeling like I did when I heard Mgks rap devil for the first time. It kinda felt like well I gotta say something, not I'm pissed and im gonna kill this dude like I would've liked but sounds like he was maybe just getting started I'm guessing there's gonna be some back and forth disses going on or probably at least another song from each of them so we'll see who wins the war?


  20. #120
    M&S Veteran
    Join Date
    Jul 2018
    Posts
    471
    Rep Power
    22
    I'm sorry but if you thought mgk's song was better you have absolutely no taste in music and your opinion is invaled, plus, you are what's wrong with music these days. Mgk had a PlayStation beat and the same tired ass mumble flow through the entire track, plus, he couldn't spit an intellectual rythm to save his life, let alone write one. Em switched it up several times and by far killed it lyrically. I don't care for either, but em murdered mgk with that comeback, I mean it wasn't even a fair comparison. And to be fair, if mgk hadn't of dissed em, nobody would know about him. If you need to make a diss track to get heard, you suck. Period.

Similar Threads

  1. WorkOutMuzic.....RAP.....
    By Skull in forum General Discussion
    Replies: 19
    Last Post: 02-26-2018, 05:04 AM
  2. WOW! Best T/A ever!
    By bobtail in forum Black Market Steroid Underground
    Replies: 4
    Last Post: 05-08-2017, 01:27 PM
  3. Best t-shirt ever
    By Pipelinesteve4 in forum General Discussion
    Replies: 1
    Last Post: 05-04-2016, 10:50 AM
  4. Best cycle ever
    By hulked_out in forum Anabolic Steroids and PED's
    Replies: 2
    Last Post: 12-16-2015, 10:59 PM
  5. Where is That Candycoated No Rap skill pretty ass Faggot Gladiator?
    By shrimp poboy in forum The devils playground
    Replies: 9
    Last Post: 10-10-2010, 09:43 AM

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •