Muscle and Science
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 24
  1. #1
    M&S Veteran jacked@44's Avatar
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    212
    Rep Power
    36

    Tren Cough is REAL

    Been cycling Tren with test for about 5 years now. Tonight I hit a vein when injecting and freaking got the dreaded "Tren Cough"!! HOLY SHIT!!! I hope to never experience that again!! I thought I was going to die for about 30 seconds, lol!! Damn!! My wife was all like, "Honey, you going to be okay?!" There was a moment I was sure my head was going to fall off and I wouldn't regain my breath! Again, Damn!!! Tren is still the stuff but you can have that cough!! Geez!!!

  2. #2
    M&S Veteran Adrenolin's Avatar
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    DMV
    Posts
    494
    Rep Power
    70
    Lol Been there before.. I anyways have the wife aspirate though, so she never actually occurs directly into a vein. Often times I get like a dry itchy scratchy feeling in my throat from what I suspect just a tiny bit of tren coming into contact with a vein the pin passed through.

  3. #3
    Administrator jtip1810's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Location
    On a beach
    Posts
    15,315
    Rep Power
    10
    Strangley I look forward to it, lets me know my tren is legit lol. The first time I got it I almost passed the fuck out and I had drool everywhere. Next time you feel it coming on put your head in the freezer it helps to breath in that cold air.

  4. #4
    Member
    Join Date
    Jul 2019
    Posts
    36
    Rep Power
    13
    Does Tren cough only happen with high doses I have been micro dosing Tren for two months .
    I’m a huge fan of micro dosing if you have never tried a compound before all so I like low doses cause I run them with my trt for long periods of time .
    But haven’t had Tren cough with the micro doses yet .



  5. #5
    M&S Veteran jacked@44's Avatar
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    212
    Rep Power
    36
    Everything you just said makes total sense in our world. Lol!!

  6. #6
    M&S Veteran jacked@44's Avatar
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    212
    Rep Power
    36
    Quote Originally Posted by jtip1810 View Post
    Strangley I look forward to it, lets me know my tren is legit lol. The first time I got it I almost passed the fuck out and I had drool everywhere. Next time you feel it coming on put your head in the freezer it helps to breath in that cold air.
    I hear ya!! While coughing I was thinking atleast I know my gear is real! Lol!

  7. #7
    M&S Veteran Dresden's Avatar
    Join Date
    Sep 2016
    Posts
    172
    Rep Power
    50
    damn i got that too...day before yesterday...i had to go outside and take deep breaths...and i'm running a cut mix test/tren/mast

  8. #8

  9. #9
    M&S Veteran jacked@44's Avatar
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    212
    Rep Power
    36
    Quote Originally Posted by Chowder View Post
    Shoot, he can breath in that meme! Lol!!!!

  10. #10
    M&S Veteran jacked@44's Avatar
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    212
    Rep Power
    36
    Quote Originally Posted by Dresden View Post
    damn i got that too...day before yesterday...i had to go outside and take deep breaths...and i'm running a cut mix test/tren/mast
    It’s bad stuff, man!

  11. #11
    M&S Veteran Samson's Avatar
    Join Date
    Jan 2018
    Posts
    4,059
    Rep Power
    120
    Quote Originally Posted by jtip1810 View Post
    Strangley I look forward to it, lets me know my tren is legit lol. The first time I got it I almost passed the fuck out and I had drool everywhere. Next time you feel it coming on put your head in the freezer it helps to breath in that cold air.
    The freezer or have cool mint listerine close by.

  12. #12
    Member
    Join Date
    Feb 2011
    Age
    33
    Posts
    83
    Rep Power
    116
    How long does it typically last I’m about to start my first tren / test c cycle and this is one of the sides I’m least looking forward to

  13. #13
    Administrator Achilles87's Avatar
    Join Date
    Aug 2015
    Posts
    4,586
    Rep Power
    10
    Quote Originally Posted by noptical View Post
    How long does it typically last I’m about to start my first tren / test c cycle and this is one of the sides I’m least looking forward to
    Out of all the tren sides tren cough would be the last one I would worry about. In the past 12 years I have had it two times and it wasn’t that bad. Some probably have it harder than others, but for me it’s not that bad.

  14. #14
    M&S Veteran jacked@44's Avatar
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    212
    Rep Power
    36
    Quote Originally Posted by Achilles87 View Post
    Out of all the tren sides tren cough would be the last one I would worry about. In the past 12 years I have had it two times and it wasn’t that bad. Some probably have it harder than others, but for me it’s not that bad.
    I went 5 years and this was the first time I experienced it. Im with you, it is the least of the sides. Im just saying it was rough while it lasted, lol!!!

  15. #15
    Member
    Join Date
    Mar 2012
    Age
    52
    Posts
    24
    Rep Power
    102
    Yea a bit scary but worth it!



  16. #16
    M&S Veteran Maj79's Avatar
    Join Date
    May 2018
    Posts
    422
    Rep Power
    35
    I get it almost every time I pin my quads.



  17. #17
    M&S Veteran jacked@44's Avatar
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    212
    Rep Power
    36
    Quote Originally Posted by Maj79 View Post
    I get it almost every time I pin my quads.
    Dang!!! Do you move around in the quad from location a little each time? Your hitting veins!! That sucks!!!

  18. #18
    Member Copperhead1965's Avatar
    Join Date
    Jul 2018
    Posts
    264
    Rep Power
    30
    Quote Originally Posted by Robthomas View Post
    Does Tren cough only happen with high doses I have been micro dosing Tren for two months .
    I’m a huge fan of micro dosing if you have never tried a compound before all so I like low doses cause I run them with my trt for long periods of time .
    But haven’t had Tren cough with the micro doses yet .
    I totally agree, small doses seem to really help with the cough. I ran tren for 6 mon. at 350mg a week. Pinned 50mg everyday mixed with 50mg mast. Sometimes could feel a little tickle but never full-blown cough. I always mixed my tren pin with something else. Never by itself. Just my dumb ass system.

  19. #19
    Member ThinkTank's Avatar
    Join Date
    May 2018
    Posts
    20
    Rep Power
    27
    I rarely get it when pinning the outer tricep.

  20. #20
    M&S Veteran Jb5076's Avatar
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    219
    Rep Power
    60
    When I inject my glutes I rarely
    ever get it.. when I inject tris or delts..I get it every single time.. no matter what the dose... this has only been the case in the last couple years or so.. before that I got it once in a blue moon



Similar Threads

  1. Tren Cough
    By 01dragonslayer in forum General Discussion
    Replies: 6
    Last Post: 10-20-2019, 11:19 AM
  2. Slight cough and inflamation of throat and lungs
    By Deca__groove in forum "My Steroid Cycle" Forum
    Replies: 14
    Last Post: 08-17-2018, 06:24 PM
  3. Tren Cough
    By ferrum in forum Anabolic Steroids and PED's
    Replies: 8
    Last Post: 05-18-2017, 12:15 PM
  4. Tren cough sucks
    By ready2rumble in forum Anabolic Steroids and PED's
    Replies: 31
    Last Post: 11-18-2011, 12:59 PM

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •